Welkom op Qassa Deals

FAQ (Vraag & Antwoord)

Hieronder staan de meeste gestelde vragen. Heb je een vraag die hier niet tussen staat, neem dan contact op met ons op via order@qassadeals.nl. 

Hoe werkt Qassa Deals?
Elke dag heeft Qassa Deals één dagaanbieding tegen zeer scherpe prijzen. Omdat de voorraad beperkt is, is Qassa Deals alleen voor snelle beslissers. Op = op! Iedere aanbieding is vanaf 11:00 uur (elf uur ’s morgens) precies 24 uur beschikbaar, tenzij we binnen 24 uur door onze voorraad heen zijn.

Hoe lang staat een aanbieding op de website?
In principe staan al onze dagaanbiedingen 24 uur op onze site – tenzij het artikel dus al eerder uitverkocht is. Zijn die 24 uur verstreken of is de spetterende aanbieding uitverkocht, dan is het product écht niet meer verkrijgbaar. Op is gewoon op, dus zorg dat je er snel bij bent om ook van de beste aanbiedingen te profiteren.

Ik heb een product gemist. Kan ik het alsnog bestellen?
Nee, sorry dat kan écht niet. Ook wanneer een product niet is uitverkocht na 24 uur, is het niet meer te bestellen. Blijf onze website dan wel goed in de gaten houden! Aanbiedingen kunnen zeker terug komen.

Hoeveel verzendkosten worden er gerekend?
Wat we aan verzendkosten berekenen, hangt af van het gewicht, volume en formaat van je totale bestelling. We vermelden de verzendkosten altijd tijdens het bestellen.

Zijn alle getoonde prijzen inclusief BTW?
Wij houden het graag duidelijk, dus zijn alle prijzen die je op de website ziet inclusief BTW. De BTW wordt wel apart aangegeven op de facturen. Wij richten ons op particulieren en alle prijzen zijn inclusief BTW. Het is niet mogelijk om bij ons een aankoop te doen zonder BTW

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
In principe krijg je altijd nadat je een bestelling geplaatst hebt per e-mail een bestelbevestiging waarin alle gegevens nogmaals vermeld staan. Heb je deze bevestiging niet ontvangen, neem dan contact op met onze Helpdesk via order@qassadeals.nl.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Je bestelling wordt gemiddeld binnen 4 tot 7 werkdagen na de betaling op het door jou opgegeven afleveradres afgeleverd, weekenden en feestdagen niet meegerekend. Hiervoor werken we samen met GLS of B2C.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?
Nadat je bestelling is geplaatst, kun je het afleveradres helaas niet meer veranderen. Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat je kiest.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. We verzenden dagelijks grote aantallen pakketten vanuit ons magazijn en het is logistiek helaas niet mogelijk om sommige producten niet te laten versturen.

De track- & tracecode werkt niet. Hoe kan ik mijn pakket nu traceren?
Wanneer je van ons je Track & Tracecode per e-mail ontvangen hebt, kan het enige tijd duren voordat je je pakket ook echt via de site kunt traceren. Werkt de code de volgende dag nog niet, stuur dan een mail naar order@qassadeals.nl.

Het retourbeleid van Qassa Deals
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je je bestelling of een deel daarvan wilt retourneren. Let er wel op, dat voor iedere reden van retour een aparte procedure geldt! Lees deze pagina daarom goed door om eventuele misverstanden en vertragingen te voorkomen. Mocht je er niet uit komen dan kan je altijd contact opnemen met onze Helpdesk via order@qassadeals.nl.

Wat de reden van je retour ook is, het is voor alle procedures van belang om:

  • het product in de originele verpakking op te sturen in een zogenaamde omverpakking;
  • het product binnen 14 dagen retour te sturen;
  • het pakket voldoende te frankeren;
  • het pakket is voorzien van je ordernummer.

Het pakket kun je niet persoonlijk bij ons afleveren omdat ons magazijn niet over een afgiftebalie beschikt.

Wie betaalt voor de verzendkosten voor retourzendingen?
Wanneer de bestelling verkeerd is geleverd of defect is, komen wij het product zonder verdere kosten voor jou ophalen. We zullen dan per email contact met je opnemen en de opdracht samen inplannen. Is de bestelling niet naar wens dan zijn de kosten voor het retour sturen voor eigen rekening. Na dat we je retourzending hebben ontvangen storten we het totale aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug op je rekening waarmee de bestelling is betaald.

Ik wil mijn bestelling annuleren en terug sturen
Wil je de bestelling niet dan kun je je bestelling annuleren en terug sturen. Een retouraanvraag indienen kan via de onderstaande link:

Retour aanvragen